Известие

Collapse
No announcement yet.

СЛАБО ПАРНО

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първоначално публикувано от търтей
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първо незнаех че тука си говориме за голфове Второ дори при голфа се късат жила и се чупят клапи
    ОФФ:

    а па ти - оно голфо не се разваля вее
    даже има термостат на входа на парното - и се сдухва лесно и струва 200 лв
    Мда тва е щот теудно се оправят с електроните системи и немогат да направат перката да включва само след определена температура
    най-големио ташак е че кяато се прецака въпроснио термостат и като загрее колата и парното изчезва
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от търтей
      най-големио ташак е че кяато се прецака въпроснио термостат и като загрее колата и парното изчезва
      А още по-големио ташак е че като отидеш така на майстор и ти вика ебати въздушната възглавница имаш у системата та чак неможе вода да стигне на топло у радяторо

      А сега некой мод да изчисти темата и да отдели наще глупости у тема за ГОЛФО
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo
        Първоначално публикувано от kris11

        Първо незнаех че тука си говориме за голфове Второ дори при голфа се късат жила и се чупят клапи
        Бобо знам , че колегата има Голф 2 ка , затова го пиша.
        Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
        Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

        Comment


        • #19
          мани мани ...

          Ще се избиете бре , едва 70 градуса държи , а като качвам на 1ва Владая стигам и до 90 и тогава си има топло .ама барзо истива . Колко вода(антифриз) събира системата И как да се обезвъздуши ако не е термостат
          Обороти му е майката...

          Comment


          • #20
            иииии ще ме изядете бе, аз попитах като човек, което незнам незнам, и след това почват хиядите глупостти - на голфа термостата на входа на парното струвал 200лв????? ако се опитвате да го изкарате по скъпа кола за подръжка няма да успеете- на мястото на този термостат се слага пвц тръба максимум за 5лв. Така отплеснах се -по темата при алфата на баща ми се получи същото(само че си загряваше) след смяната на антифриза - като пипнах двата мъркуча за парното и двата студени - та отвих на единя скобата пуснах го да цвръчне малко и се оправи. Обаче забелязвам друго нещо - на бавни обороти парното е слабо дадеш ли 1500об става топло. И като ще се дразниме извинявайте много дето плюете мръсния голф ама парното му е 100пъти по силно
            ALFA 155 TS 1.8 -93

            Comment


            • #21
              Re: мани мани ...

              Първоначално публикувано от ivoshaklev
              И как да се обезвъздуши ако не е термостат
              Аз знам този начин, макар да не ми се е налагало:
              Избираш си едно нанагорнище с тротоар
              Муцуната на колата ти е нагоре и качваш дясната гума на тротоара. Демек казанчето на водата да ти е най-горна точка. В тва положение оставяш колата да работи на място и леко отвърташ капачката на водата за да може ако има въздух да излезе.
              Ако са ме излъгали и не се прави така, съжалявам за некомпетентния отговор :P
              ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

              Comment


              • #22
                а сигурен ли си че това не е от радиаторчето по принцип колата трябва да почне да духа топло още при 50 градуса а по нагоре започва да духа горещо
                Alfa Romeo 155 2.5 TD
                Fiat croma 2.5 TD 86

                Comment


                • #23
                  То си духа топло ама не е достатачно , изведнаъж ми исчезна парното , когато смених антифриза сигурен съм че не е радиаторчето, ще опитам да го обезваздуша утре !!!
                  Обороти му е майката...

                  Comment


                  • #24
                    обезвъздушава се единствено така:

                    1. отвиваш капачката на преливното казанче
                    2. пълниш до макс
                    3. палиш двг - капачката НЕ се завива
                    4. чакаш да избълбука въздуха
                    5. доливаш до макс
                    6. чакаш пак да избълбука ако има
                    7. повтарят се 5. и 6. докато спре да изкарва въздух
                    8. гасиш и завиваш капачката


                    ПС има търсачка бе колеги ползвмайте я
                    щом бързо истива колата начи термоса е аут
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #25
                      е , смених си термостата днеска. е*ати и парното срещу 60 лв.
                      само доливах течност в казнчето и само се обезвъздуши като качих предницата леко на горе....
                      успех на всички.
                      Alfa Romeo 155/1.8TS

                      Comment


                      • #26
                        Епа добре !!! А лесно ли се сменява гадта Щото мисля сам да се занимая
                        Обороти му е майката...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ivoshaklev
                          Епа добре !!! А лесно ли се сменява гадта Щото мисля сам да се занимая
                          да, освен ако ръцете не са ти в г*за
                          ALFA 155 TS 1.8 -93

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от търтей
                            обезвъздушава се единствено така:

                            1. отвиваш капачката на преливното казанче
                            2. пълниш до макс
                            3. палиш двг - капачката НЕ се завива
                            4. чакаш да избълбука въздуха
                            5. доливаш до макс
                            6. чакаш пак да избълбука ако има
                            7. повтарят се 5. и 6. докато спре да изкарва въздух
                            8. гасиш и завиваш капачката


                            ПС има търсачка бе колеги ползвмайте я
                            щом бързо истива колата начи термоса е аут

                            до тука си прав и така си спуках радиатора щото не става при мене
                            докато не отвия датчика за температурата щото термостата затваря яко и въздуха не може да избяга от мотора
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от WhitePower
                              Първоначално публикувано от търтей
                              обезвъздушава се единствено така:

                              1. отвиваш капачката на преливното казанче
                              2. пълниш до макс
                              3. палиш двг - капачката НЕ се завива
                              4. чакаш да избълбука въздуха
                              5. доливаш до макс
                              6. чакаш пак да избълбука ако има
                              7. повтарят се 5. и 6. докато спре да изкарва въздух
                              8. гасиш и завиваш капачката


                              ПС има търсачка бе колеги ползвмайте я
                              щом бързо истива колата начи термоса е аут

                              до тука си прав и така си спуках радиатора щото не става при мене
                              докато не отвия датчика за температурата щото термостата затваря яко и въздуха не може да избяга от мотора
                              Ми тогава ще чакаш да се отвори термостата бре Орлинчо и готово.На 145/6 дори нема нужда да се прави таз манипулация колата абсолютна сама се обезвъздушава,караш си и готово
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                да ама не !!
                                термостата не се отваря щото застава ваздушната тапа на него и водата почва да ври но не се отваря щото няма какво да го нагрее
                                ( вода) за да го отвори
                                вече 4 пъти сменям антифриза и ефекта е един и същ
                                ако не отворя топлонния датчик да избяга въздха водата завира и си ибева мамата

                                говоря само за моя мотор ( 2.0 16в) на другите незнам как е
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X